Doprava a platba



Zboží zasíláme prostřednictvím DPD službou Private, České pošty službou balík Do ruky nebo prostřednictvím Zásilkovna na vámi vybrané výdejní místo Z-point.


DPD Private

Cena dopravy

  • Doprava: 99 Kč / 1 balík
  • Zdarma při objednávce nad 2000 Kč

 

Způsob platby

Dobírka: 40 Kč / 1 balík
- platba při převzetí zboží od dopravce
Předem: 0Kč
- prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO
Online platba prostřednictvím platební brány Comgate: 0 Kč
- platba pomocí platební karty nebo okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví

Doplňkové informace k přepravě

- cena dopravy a dobírka se účtuje za každý balík zvlášť (např. 2 balíky = 2 x 99 Kč + 2 x 40 Kč)
- obtížně balitelné zboží (např. křehké nebo objemné) může být rozděleno do několika balíků i v případě, kdy celková hmotnost celé zásilky nepřekročí maximální přepravní hmotnost jednoho balíku udané dopravcem. V takovém případě se cena za dopravu a dobírku účtuje pro každý balík zvlášť

Okamžitá expedice

- expedice zboží probíhá nejpozději následující pracovní den po dni, kdy byla objednávka doručena
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky
- při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno po připsání platby na náš účet

Doručení do 24 hodin

- prostřednictvím systému DPD můžete zásilku sledovat on-line. DPD vám doručí zásilku zpravidla následující pracovní den po převzetí (bez garance).
- o přibližném čase předání zásilky budete informováni formou sms zprávy. Zpravidla v čase mezi 8 – 16 hodinou.
- pokud vám nebude vyhovovat navrhovaný čas a způsob doručení, můžete si v aplikaci DPD Kurýr jednorázově změnit dispozici s nakládanou zásilkou dle vašich požadavků.
- pokud nedojde k doručení zásilky, bude zásilka následně uložena v nejbližším depu DPD. Pokus o doručení je proveden maximálně 3x. Po třetím neúspěšném pokusu o doručení je zásilka vrácena jako nedoručitelná.

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.

Česká pošta - balík Do ruky

Povolené parametry zásilky:

  • počet balíků zásilky: 1 ks

Pokud zásilka nesplňuje výše uvedené parametry, není možné ji pomocí služby Česká pošta - balík Do ruky doručit. Provozovatel shopu si v takovém případě vyhrazuje právo změnit způsob doručení a účtovat cenu dopravy dle platného ceníku náhradní služby, kterou je DPD Private.

 

Cena dopravy

  • Doprava: 119 Kč
  • Zdarma při objednávce nad 2000 Kč

 

Způsob platby

Dobírka: 40 Kč / 1 balík
- platba při převzetí zboží od dopravce
Předem: 0Kč
- prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO
Online platba prostřednictvím platební brány Comgate: 0 Kč
- platba pomocí platební karty nebo okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví

Okamžitá expedice

- expedice zboží probíhá nejpozději následující pracovní den po dni, kdy byla objednávka doručena
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky
- při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno po připsání platby na náš účet

Doručení do 24 hodin

- prostřednictvím systému České pošty můžete zásilku sledovat on-line. Česká pošta poskytuje garanci na doručení zásilek a to následující pracovní den po převzetí zásilky Českou poštou.
- o přibližném čase předání zásilky budete informováni formou sms zprávy. Zpravidla v čase mezi 8 – 16 hodinou.
- pokud vám nebude vyhovovat navrhovaný čas a způsob doručení, můžete si v interaktivním webovém formuláři jednorázově změnit dispozici s nakládanou zásilkou dle vašich požadavků.
- pokud vás doručovatel nezastihne, pak zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště po dobu maximálně 7 dnů a při nevyzvednutí zásilky v této lhůtě bude tato zásilka zaslána zpět k odesílateli.

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.

Zásilkovna

Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo Z-point prostřednictvím služby Zásilkovna zpravidla do třech pracovních dnů ode dne předání zásilky přepravci

Povolené parametry zásilky:

  • počet balíků zásilky: 1 ks
  • maximální hmotnost zásilky: do 5 kg
  • maximální hodnota zásilky: do 20.000 Kč
  • maximální rozměry zásilky: součet 3 stran max. 120 cm (např. 50x40x30 cm), délka jedné strany max. 70 cm

Pokud zásilka nesplňuje výše uvedené parametry, není možné ji pomocí služby Zásilkovna doručit. Provozovatel shopu si v takovém případě vyhrazuje právo změnit způsob doručení a účtovat cenu dopravy dle platného ceníku náhradní služby, kterou je Česká pošta - Balík Do ruky.

 

Cena dopravy

  • Doprava: 59 Kč
  • zdarma při objednávce nad 2000 Kč

 

Způsob platby

Dobírka: 40 Kč / 1 balík
- platba při převzetí zboží od dopravce
Předem: 0Kč
- prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO
Online platba prostřednictvím platební brány Comgate: 0 Kč
- platba pomocí platební karty nebo okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví

 

Okamžitá expedice

- expedice zboží probíhá nejpozději následující pracovní den po dni, kdy byla objednávka doručena
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky
- při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno po připsání platby na náš účet

Informace o zásilce

- jakmile dodavatel zboží vloží informace k zásilce do systému zasilkovna.cz, je vám odeslán automatický e-mail, který informuje o možnosti zásilku sledovat online, prodloužit si její úložní dobu, apod. Jakmile je zásilka připravena na vybraném výdejním místě, obdržíte druhý email s podrobnými informacemi, kde a kdy si může zásilku vyzvednout. Bude vám taktéž zaslána potvrzovací SMS. V e-mailu i v SMS zároveň naleznete heslo, na základě kterého vám bude zásilka vydána.

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.

Přeprava objemného a nadrozměrného zboží

  • maximální hmotnost přepravní jednotky je individuální a řídí se typem služby
  • v případě objednávky většího množství zboží či nadrozměrného zboží (např. nábytek, sošky,...) není možné využít klasickou přepravu. Cena dopravy je kalkulována individuálně na základě aktuálních cen dopravce a velikosti odesílané zásilky - vždy zjišťujeme nejlevnější možnost přepravy vaší zásilky. Cena za přepravu bude vyčíslena v zálohové faktuře.
  • zásilku zasílanou individuální přepravou lze uhradit pouze předem, dle údajů na zálohové faktuře. Zásilku odešleme po obdržení vaší platby na náš účet
  • při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav zásilky, pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, neprodleně nás kontaktujte

 

Cena dopravy

  • Doprava: individuální cena dle charakteru zásilky

 

Způsob platby

  • Pouze platba předem: on-line platba kartou prostřednictvím zaslaného platebního odkazu nebo pomocí převodního příkazu
  • Platbu předem provádějte vždy až na základě zálohové faktury, nikoli ihned po objednávce. Zálohová faktura vám bude zaslána e-mailem ihned, jakmile obdržíme kalkulaci od dopravce, a budou zde uvedeny údaje potřebné pro provedení platby (číslo účtu, variabilní symbol, částka, atd.)

 

Expedice

- expedice zboží probíhá nejpozději následující pracovní den po dni, kdy byla připsána platba na účet
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.
 



Poškozený balík a reklamace zásilky

Zboží je odesíláno přímo od dodavatele SHANTI & Co. s.r.o., který zajišťuje fakturaci i reklamaci zboží.

DPD Private

Před převzetím zásilky od kurýra DPD vždy pečlivě zkontrolujte, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození zásilku nepřebírejte nebo ji přeberte, trvejte na okamžitém sepsání protokolu Zápis o škodě a neprodleně nás informujte! Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné pořídit fotodokumentaci požkození, vyplnit Zápis o škodě (nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky + přiložit fotografie reklamované zásilky) a neprodleně informujte dodavatele zboží, SHANTI & Co. s.r.o.

Česká pošta - balík Do ruky

Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku v žádném případě nepřebírejte a trvejte na sepsání reklamačního protokolu!!
Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Pozor!! Reklamační řízení musíte zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky, jinak nebude reklamace přijata. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Dle instrukcí České pošty máte také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
V obou případech podání reklamace prosím tuto skutečnost oznamte na některý z kontaktů SHANTI & Co. s.r.o.

Zásilkovna

Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku v žádném případě nepřebírejte, obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte a trvejte na sepsání reklamačního protokolu!!
Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, ihned se obraťte na dodavatele zboží. Pozor!! Reklamační řízení musíte zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky, jinak nebude reklamace přijata. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.
V obou případech podání reklamace prosím tuto skutečnost oznamte na některý z kontaktů SHANTI & Co. s.r.o.

 

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v Brně. O tom, že zboží je připraveno k odběru, vás bude operátor informovat e-mailem.

Adresa výdejního místa: SHANTI & Co. s.r.o., Zábrdovická 11/801, Brno, 61500
Telefon: (+420) 533 534 201
Otevírací doba: Po-Pá 08:00-12:00 13:00-17:00
Přesnou polohu výdejního místa si můžete prohlédnout zde - (Mapy.cz)

 

Jakmile bude zboží připraveno k odběru budete informováni e-mailem.

 

Způsob platby při osobním odběru

  • hotově
  • platební kartou při předávce zboží
  • Předem - prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO
  • Online platbou prostřednictvím platební brány Comgate - platba pomocí platební karty nebo okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví

 

Při platbě předem prosím vždy vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým Vás upozorníme, že je Vaše objednávka připravena k expedici.

 

Důležité upozornění:

- Vždy vyčkejte na potvrzení dostupnosti vámi objednaného zboží operátorem. I přesto, že 95% produktů je skladem, může dojít k tomu, že vámi objednaný produkt nebude v daný okamžik k dispozici ve výdejním místě. V tomto případě bude zboží v nejkratší možné době přeskladněno, a budete informováni o tom, že vaše zásilka je již připravena k vyzvednutí.
- Toto místo je pouze výdejním místem a není určeno k nákupům.

 

Platba předem

V případě, že jste zvolili úhradu ceny za zboží formou převodního příkazu, pro provedení platby vyčkejte na zaslání zálohové faktury přímo od dodavatele zboží SHANTI & Co. s.r.o., kde budou uvedeny všechny údaje potřebné k platbě!

 

Online platby

Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby, probíhající skrze platební bránu, jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Comgate


Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Do rozhraní platební brány Comgate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o verifikaci v aplikaci své banky.
Apple Pay i Google Pay jsou metody, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple, resp. Peněžence Google.

karetní loga

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána Comgate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Online bankovní převod je dostupný u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, mBank a Fio banky.

bankovní převod

Proces platby:

  • Ze seznamu bank si vyberete svou banku.
  • Po výběru banky máte možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu nebo přesměrováním do internetového bankovnictví.
  • Po kliknutí na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ jste přesměrováni do online bankovnictví zvolené banky. Po přihlášení do online bankovnictví se vám zobrazí předvyplněný platební příkaz.
  • Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.

Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Pokud nenajdete svou banku mezi online bankovními převody, zvolte metodu ostatní banky. Po zobrazení platebních údajú k platbě se přihlásíte do svého internetového bankovnictví. Zde zadáte údaje, které zobrazila platební brána. V případě, že váš mobil podporuje čtení QR kódů, můžete zaplatit pomocí QR platby. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit. Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do e-shopu


Kontakty Comgate

kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267