Volejte +420 777 749 780

Vítejte na Orient Style

Doprava a platba

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, s. p. službou balík Do ruky, DPD službou Private nebo prostřednictvím Zásilkovna s.r.o. na vámi vybrané výdejní místo Z-point.

Česká pošta - balík Do ruky

Cena dopravy

  • Doprava: 109 Kč / 1 balík
  • Dobírka: 30 Kč / 1 balík
  • zdarma při objednávce nad 2000 Kč

 

Způsob platby

Dobírkou – platba při převzetí zboží od dopravce.
Předem - prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO

 

Okamžitá expedice

- zásilku odesíláme v den přijetí, jestliže bude objednávka doručena do 10:00
- zásilku odesíláme následující pracovní den, jestliže bude objednávka doručena po 10:00
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky
- při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno po připsání platby na náš účet 

Doručení do 24 hodin

- prostřednictvím systému České pošty můžete zásilku sledovat on-line. Česká pošta poskytuje garanci na doručení zásilek a to následující pracovní den po převzetí zásilky Českou poštou.
- o přibližném čase předání zásilky budete informováni formou sms zprávy. Zpravidla v čase mezi 8 – 16 hodinou.
-pokud vám nebude vyhovovat navrhovaný čas a způsob doručení, můžete si v interaktivním webovém formuláři jednorázově změnit dispozici s nakládanou zásilkou dle vašich požadavků.
-pokud vás doručovatel nezastihne, pak zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště po dobu maximálně 7 dnů a při nevyzvednutí zásilky v této lhůtě bude tato zásilka zaslána zpět k odesílateli.

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.


DPD Private

Cena dopravy

  • Doprava: 99 Kč / 1 balík
  • Dobírka: 30 Kč / 1 balík
  • zdarma při objednávce nad 2000 Kč

 

Způsob platby

Dobírkou – platba při převzetí zboží od dopravce.
Předem - prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO

 

Okamžitá expedice

- zásilku odesíláme v den přijetí, jestliže bude objednávka doručena do 10:00
- zásilku odesíláme následující pracovní den, jestliže bude objednávka doručena po 10:00
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky
- při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno po připsání platby na náš účet 

Doručení do 24 hodin

- prostřednictvím systému DPD můžete zásilku sledovat on-line. DPD vám doručí zásilku zpravidla následující pracovní den po převzetí (bez garance).
- o přibližném čase předání zásilky budete informováni formou sms zprávy. Zpravidla v čase mezi 8 – 16 hodinou.
-pokud vám nebude vyhovovat navrhovaný čas a způsob doručení, můžete si v aplikaci DPD Kurýr jednorázově změnit dispozici s nakládanou zásilkou dle vašich požadavků.
- pokud nedojde k doručení zásilky, bude zásilka následně uložena v nejbližším depu DPD. Pokus o doručení je proveden maximálně 3x. Po třetím neúspěšném pokusu o doručení je zásilka vrácena jako nedoručitelná.

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.

Zásilkovna

Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo Z-point prostřednictvím služby Zásilkovna zpravidla do třech pracovních dnů ode dne předání zásilky přepravci

Povolené parametry zásilky:

  • počet balíků zásilky: 1 ks
  • maximální hmotnost zásilky: do 5 kg
  • maximální hodnota zásilky: do 20.000 Kč
  • maximální rozměry zásilky: součet 3 stran max. 120 cm (např. 50x40x30 cm), délka jedné strany max. 70 cm

Pokud zásilka nesplňuje výše uvedené parametry, není možné ji pomocí služby Zásilkovna doručit. Provozovatel shopu si v takovém případě vyhrazuje právo změnit způsob doručení a účtovat cenu dopravy dle platného ceníku náhradní služby, kterou je Česká pošta - Balík Do ruky.

 

Cena dopravy

  • Doprava: 39 Kč
  • Dobírka: 30 Kč
  • zdarma při objednávce nad 2000 Kč

 

Způsob platby

Dobírkou – platba při převzetí zboží na odběrném místě Z-point. (Důležité upozornění - na výdejních místech lze platit jen v hotovosti - není možné platit kartou).
Předem - prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO

 

Okamžitá expedice

- zásilku odesíláme v den přijetí, jestliže bude objednávka doručena do 10:00
- zásilku odesíláme následující pracovní den, jestliže bude objednávka doručena po 10:00
- ihned při odeslání zásilky, to je při předání zásilky dopravci, vám bude zaslán informační e-mail s číslem doručované zásilky
- při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno po připsání platby na náš účet 
 

Informace o zásilce

- jakmile dodavatel zboží vloží informace k zásilce do systému zasilkovna.cz, je vám odeslán automatický e-mail, který informuje o možnosti zásilku sledovat online, prodloužit si její úložní dobu, apod. Jakmile je zásilka připravena na vybraném výdejním místě, obdržíte druhý email s podrobnými informacemi, kde a kdy si může zásilku vyzvednout. Bude vám taktéž zaslána potvrzovací SMS. V e-mailu i v SMS zároveň naleznete heslo, na základě kterého vám bude zásilka vydána.
- zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 7 kalendářních dní.

Důležité upozornění!
Prodávající neodpovídá kupujícímu za dodržování termínu (doby doručení zásilky), který deklaruje přepravce.

Poškozený balík a reklamace zásilky

Zboží je odesíláno přímo od dodavatele SHANTI & Co. s.r.o., který zajišťuje fakturaci i reklamaci zboží.

Česká pošta - balík Do ruky

Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku v žádném případě nepřebírejte a trvejte na sepsání reklamačního protokolu!!
Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Pozor!! Reklamační řízení musíte zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky, jinak nebude reklamace přijata. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Dle instrukcí České pošty máte také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
V obou případech podání reklamace prosím tuto skutečnost oznamte na některý z kontaktů SHANTI & Co. s.r.o.

DPD Private

Před převzetím zásilky od kurýra DPD vždy pečlivě zkontrolujte, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození zásilku nepřebírejte nebo ji přeberte, trvejte na okamžitém sepsání protokolu Zápis o škodě a neprodleně nás informujte! Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné pořídit fotodokumentaci požkození, vyplnit Zápis o škodě (nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky + přiložit fotografie reklamované zásilky) a neprodleně informujte dodavatele zboží,SHANTI & Co. s.r.o.

Zásilkovna

Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku v žádném případě nepřebírejte, obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte a trvejte na sepsání reklamačního protokolu!!
Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, ihned se obraťte na dodavatele zboží. Pozor!! Reklamační řízení musíte zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky, jinak nebude reklamace přijata. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.
V obou případech podání reklamace prosím tuto skutečnost oznamte na některý z kontaktů SHANTI & Co. s.r.o.

 

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v Brně. O tom, že zboží je připraveno k odběru, vás bude operátor informovat e-mailem.

Adresa výdejního místa: SHANTI & Co. s.r.o., Zábrdovická 11/801, Brno, 61500
Telefon: (+420) 54325 4847
GSM brána: (+420) 777 749 789
VoIP brána: (+420) 51414 6514
Otevírací doba: Po-Pá 08:00-12:00 13:00-17:00
Přesnou polohu výdejního místa si můžete prohlédnout zde - (Mapy.cz)

 

Jakmile bude zboží připraveno k odběru budete informováni e-mailem.

 

Způsob platby při osobním odběru

  • hotově
  • platební kartou při předávce zboží
  • Předem - prostřednictvím převodního příkazu na účet vedený u ČSOB nebo FIO

 

Při platbě předem prosím vždy vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým Vás upozorníme, že je Vaše objednávka připravena k expedici.

 

Důležité upozornění:

- Vždy vyčkejte na potvrzení dostupnosti vámi objednaného zboží operátorem. I přesto, že 95% produktů je skladem, může dojít k tomu, že vámi objednaný produkt nebude v daný okamžik k dispozici ve výdejním místě. V tomto případě bude zboží v nejkratší možné době přeskladněno, a budete informováni o tom, že vaše zásilka je již připravena k vyzvednutí.
- Toto místo je pouze výdejním místem a není určeno k nákupům.

 

Platba předem - čísla účtů

V případě, že jste zvolili úhradu ceny za zboží formou převodního příkazu.

Číslo účtu: 382267383 / 0300 (ČSOB)

Číslo účtu: 2500436360 / 2010 (FIO)