Informace o změnách v doručování, reklamacích a platbách

Preventivní opatřeníVážení zákazníci, dovolujeme si Vás ujistit, že cítíme zodpovědnost postupovat v souladu s účelem krizového opatření. Taktéž jsme nuceni reagovat na preventivní opatření před šířením koronaviru COVID-19, které zavádí náš velkoobchodní dodavatel v případě osobního odběru. Z toho důvodu přistupujeme k následujícím opatřením:

1/ Všem zákazníkům důrazně doporučujeme zvolit jakoukoliv jinou možnost dopravy než osobní odběr

2/ V případě, že se přesto rozhodnete zvolit osobní odběr, převzetí objednávky na adrese výdejního místa SHANTI & Co. s.r.o. se omezuje výhradně na kontrolu plnoletosti a předání vychystaného a předem zaplaceného zboží. Platba je možná pouze předem, tj. bankovním převodem. Do budovy platí zákaz vstupu všem cizím osobám.

Popis provedení osobního odběru:
- vyčkejte na potvrzovací e-mail, že je vaše objednávka připravena k vyzvednutí
- dostavte se na adresu výdejního místa a před vrátnicí zavolejte na jedno z telefonních čísel výdejního místa
- operátorovi nahlaste číslo objednávky, kterou vyzvedáváte a vyčkejte před vrátnicí na zboží
- pracovník výdejního místa bezkontaktně ověří vaši plnoletost a předá vám zboží (zabaleno v krabici, doklad uvnitř)

Informace o výdejním místu:
Adresa výdejního místa: SHANTI & Co. s.r.o., Zábrdovická 11/801, Brno, 61500
Telefon: (+420) 533 534 201
GSM brána: (+420) 777 749 789
Otevírací doba: Po-Pá 08:00-12:00 13:00-17:00
Přesnou polohu výdejního místa si můžete prohlédnout zde - (Mapy.cz)

3/ Z důvodu omezení kontaktu mezi doručovatelem a adresátem za účelem snižení rizika přenosu infekce je do odvolání povolena platba pouze předem, tj. bankovním převodem

4/ Změna všeobecných obchodních podmínek DPD v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu na území České republiky ze dne 12. 3. 2020 s platností od 16. 3. 2020
- Zasílatel je oprávněn odmítnout nebo neuskutečnit doručení zásilky, jestliže to neumožňují dopravní nebo jiná omezení na adrese doručení, případně důvodná obava o zdraví osob zúčastněných na přepravě.
- Z důvodů omezení platných v souvislosti nouzovým stavem může být doručení do některých destinací zpožděno či znemožněno. Zasílatel neodpovídá za jakákoli zpoždění, způsobená těmito omezeními.
- V případě viditelné ztráty části Zásilky nebo její poškození je nutné přepravce informovat nejpozději v den doručení, a to formou vyplnění Zápisu o škodě na webových stránkách přepravce.


Úpravy platí od pondělí 16. 3. 2020 do odvolání. Znovu všem zákazníkům důrazně doporučujeme po dobu nouzového stavu volit jinou možnost přepravy než osobní odběr!

Děkujeme za pochopení.